Elektronikus ügyintézés
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervezetek (lényegében minden nem természetes személy) 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint biztosítani.
A Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal a hatáskörébe és illetékességébe (Bodmér, Csákvár, Gánt és Vértesboglár közigazgatási területe) tartozó ügykörök esetén biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét a központilag HIVATALI KAPU szolgáltatás igénybevételével.
E-papír szolgáltatás:
Ha a kívánt űrlap nem elérhető, a https://epapir.gov.hu/ linken található E-papír szolgáltatás is használható.
A bejelentkezés és a személyes adatok kitöltése után kiválasztandó
legördülő menüben a megfelelő elem kiválasztása után értelemszerűen tölthetők ki a rovatok.
A 2. TÉMACSOPORT és 3. ÜGYTÍPUS menüben is az Egyéb elemet kiválasztva egy általános, minden ügyben használható e-papír jelenik meg
A 3. CÍMZETT menüben Bodmér, Csákvár, Gánt vagy Vértesboglár választandó.
A kitöltés után ne feledkezzenek meg a szükséges dokumentumok csatolásáról!
Hivatali Kapu elérhetőségek:
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal illetékességi területének ePapír ügyintézéshez kapcsolódó Hivatali Kapu elérhetőségei:
rövid név |
hosszú név |
KRID |
CSAKVARONK |
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal |
400006182 |
BODMERONK |
Bodmér Község Önkormányzata |
658270151 |
CSAKVARONK |
Csákvári Város Önkormányzata |
157240752 |
GANTONK |
Gánt Község Önkormányzata |
250220926 |
VBOGLARONK |
Vértesboglár Község Önkormányzata |
152733707 |
Eljárási díjak, illetékek megfizetésére használt számlaszámok:
http://csakvar.hu/nyomtatvany/csakvar_szla.doc
http://rendelkezes.kekkh.gov.hu
Azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatás
Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás